Ny vecka!

Ja, då var det ny vecka igen då... denna vecka är det en del saker som kommer att hända... sen är det bara på pricken 2 veckor kvar till jag börjar jobba igen... och där har jag delade känslor lär jag erkänna... Men som tur är så är det bara 7 veckor jag jobbar...sen har jag 7 veckors semester...sååå skönt =) hela familjen samlade i sommar =)

I dag blir det inte så mycket...ska vara hemma och plocka och dona lite...men det berorpå hur Milo är idag... I går var han en riktig surunge och väldigt mammig.... Han har även börjat äta dåligt på dagarna, så han vaknar på nätterna (igen) och vill ha mat... man är verkligen bortskämd med att få sova på nätterna nu...känner mej som en sombi nu...men men...

I morse skulle vi ta en lååång sovmorgon... men nepp, halv 8 ca ringde hemtelen och hunden blev galen och ylade och sprang runt... så det var bara att kliva upp då hunden väckte killen... ringde upp nummret som ringt, och då var det hennes son som ringt...*skrattar* ja, dom är roliga dom små =)

Så nu ska jag upp och bädda rent i sängarna och städa av övervåningen....Måste passa på när killen sover....höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0