Onsdag

Nu sitter man här IGEN med kaffe koppen i högsta hugg!!! samma visa varje dag =) Milo ligger på soffan och sover så sött och jag har precis gjort mej klar för dagen...
Idag ska vi till BVC och få spruta...*suckar* gör så ont i mamma hjärtat när han blir ledsen för att han gjort sig illa.... men det är ju inte för att vara elak han får den utan det är ju för hans bästa... så man får bita ihop... Hoppas att han inte kommer att reagera på den här sprutan heller... *hoppas hoppas*

Milo har sovit så oroligt i flera nätter nu... men det har ju sin förklaring med tänderna.... trodde att han började bli sjuk för han var snällig på nätterna, mammig och snorig... men när han började dräggla lära jag känna... och jo, två stycken han precis tryckt sig igenom... stackarn... måste vara jobbigt för dom små.... Men jag tycker att det är förtidigt... mammas lilla kille....
Nu har även Milo sovit flera nätter utan kvälls/ morgon målen... han bara sover.... somnar runt 19,30-20,00 sen sover han till ca 06,40 så vid 7 får han då gröt... han är så duktig min kille....*stolt*

Tänkte även ta en vända till Mormor och morfar idag... var 100 år sedan jag var där.. har inte varit dit sen mitt och morfars lilla bråk=) fast Milo och cicci var där för några dagar sedan... så dom har iaf träffat han...mej skiter dom nog i skulle jag tro =)
Sen när Tomas slutar ska vi till Mamma och Eddie...Eddie fyller år idag så vi ska upp och gratta han....

Nä nu har killen vaknat så nu ska vi börja göra oss klar för BVC!

Föresten, någon som skulle vilja skaffe en liten katt så har vi två som inte har något hem än... så bara att höra av sig... det är iof ett tag kvar till de är flyttklara...

Rutan i bo med bäbisarna


En av dom små, blir ev semilånghårig




Denna är redan tingad och ska bosätta sig i robertsholm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0