Onsdag 4/3-09

Nu ligger Milo och sover på soffan så jag passar på att sitta här en stund...sen blir det att städa av...igen, gjorde det igår ju...*suckar* samma visa varje dag...
Nu sitter de flesta handtag på skåpen!! Fan vad snyggt det blev =) lägger ut bilder när det är helt klar...

I dag ska cicci komma hit och sitta barnvakt i några timmar... ska in till gävle och göra en tatuering, sen blir det in till Ikea och titta på ett skafferi och tv bänk... Måste köpa en högre bänk då lillkillen är och trycker på massa knappar så jag inte får tillbaka ljudet... min lilla satunge =)
Sen ska jag in på ÖB och köpa färg till sista skåpet... så det blir klart någon gång.... och har jag tur så får jag bryta min matlista idag...det står pannkaka på menyn...men visst låter det godare med Maxmål?! =)
Sen blir det hem och lägga sig på soffan och slappa innan det är dax att sova =) Man måste ju vara utvilad innan man lägger sig så att man orkar sova...hihi

ja ja, det var de...vet inte vad jag ska hitta på att skriva mer så jag lägger ner det nu och går tillbaka till mitt kaffedrickande!!!
Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0