Onsdag!

Gomorron!
Då sitter man här igen med kaffekoppen i högsta hugg... Lillkillen springer runt i sin gåstol för fullt! Föresten, någon som har en gåstol till salu??? Hans har börjat gå sönder och jag är för snål för att köpa en ny då han inte kommer att gå i den allt för länge till...Och på blocket är typ alla sålda... Bara att höra av er om ni har en...

I dag ska jag till DR med mina händer... hoppas att det blir bra nu!!! har haft ont i över ett år och kortison fungerar bara ett tag sen är det kört!!! Och nu måste jag bli bra så att jag kan börja jobba i april... inge vidare att börja med att vara sjukskriven... De få skift jag varit ute och jobbat har jag fått så jävulskt ont i händerna... *suckar* kommer det alltid att vara såhär??? måste ju finnas något som hjälper....
Helen (faster) ska komma och sitta med milo medans jag springer upp dit.... sen kl 15 ska jag till tandplågarn, och då skulle hon komma tillbaka och sitta med han... tack för det helen!!!
Min tid till tandplågarn har jag skjutit på sen i september... var höggravid och skulle på vanlig undersökning, vilket inte går då... sen var det ju mindre trevligt att ligga på rygg då åxå... sen har jag bara varit för snål...men nu är det fasiken dax... hoppas att jag inte har allt för många hål... man kräktes ju en hel del under graviditeten...typ i 9 månader sen 2 månader efter när man var sjuk, vart ju nästan dagligen...sliter nog en hel del på tänderna skulle jag tro...

Nä nu ska jag ta reda på lite tvätt, bädda sängen, göra mej klar och skotta snö om jag hinner innan det är dax att dra...

Höres

Milo och natta!




Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina!!

2009-03-12 @ 17:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0