Seg som en kola!

haft fullt hus idag... först kom Camilla och Novali, sen kom Cicci förbi och fikade lite, sen kom petter och mamma... Mamma tog med milo på en promenad, så kom Filip och Conny en sväng... sen försvann alla =) jag och camilla satt och snackade lite skit medans nova li sov... sen när dom gick kom mamma och Milo hem igen... så nu har jag sugit av golven en snabbis och inväntar att Milo ska bli lite pömsig då vi får lägga oss på soffan en stund...*längtar* men lagomt när man somnar så kommer Tomas hem.,...slår ALDRIG fel......

Har fått mej ett gott skratt idag... satt och läste lite bloggar, och vilket krig det kan bli i bloggvärlden....*skrattar* ja, det är ju tur att man inte är inblandad...förstår inte varför man ska bråka så... bättre att säga vad man tycker till personen och sen är det bra.... men men, alla är vi ju olika....tack och lov för det!!!

Nä nu ska jag ta diskmaskinen och sen tvinga min son att bli trött.... (känns som om han vinner som alltid)


Gofisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0