Sjukt

Här hemma är det sjukt igen! Milo har en sjujävlans hosta och feber... tycker så synd om han...
I natt har vi sovit så dåligt och varit vaken sen kl 04,40 ca...eller iaf jag, jag hinner bara lägga mej och komma till rätta så är det dax att kliva upp och ta milo som är ledsen... sen fram till 04,40 så sov jag dåligt då han hostade och stånkade.... mamma´s lillplupp....

Igår var jag iaf in till Citykirurgen och träffade en läkare, så inom snarast kommer det att ske en operation av min högra hand och till Hösten blir det troligen nästa hand åxå... skönt om man kommer att bli bra...
Sen åkte jag och mamma in till Owes och tittade lite... hittade inte så mycket... strumpor till lillkillen, våfflor och typ bara massa annat tråkigt.... men men, var ju inte allt för längesedan man var där heller....bara några dagar sedan ju=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0