*skrattar*

Ja, johanna nu har jag ändrat det för din skull =) med tanke på komentaren menar jag =) *skrattar* Trodde ingen skulle tänka på det...för det gjorde ju inte jag... hade fullt upp med att tänka...det var svårt =)


Idag ska Milo vara hos Cicci och Patrik =) hoppas att dom inte är alltför bakis... jag såg hur Mia såg ut igår på väg till deppa... så om cicci var så packad så får jag nog ta emd mej Milo hem igen...
Jag och Tomas ska lacka klart luckaorna... dom är grundade och spacklade och nästan klara för lackning... ska bli kul att se hur det blir =)

Igår kväll så myste jag och Jenny + Milo så klart =) vi hade 2 filmer, chirre (chips), dipp, och smågodig... jo vi hade även en lärre (cola)...så det vart att ligga i fotäljen och mysa bara... *skönt* 
sen kom gubben hem och vi gick upp och la oss... sen hade jag hoppas på en sovmorgon idag...men icke sa nicke... kl 7 ca... bara att kliva upp och vara trött som ett as... men men... får sova ikväll.... *längtar*

Nä nu ska jag ut och röka och sen leta på mina jobbakläder=) 
Bye


 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe :) Tänkte inte på det först, men sen såg ja de :P Har gjort den på min blogg nu jag oxå, va svårare än man trodde!:) Hoppas allt är bra med er!? Har inte ditt nr kvar nu när ja har ny tele så du kan väl messa nån dag så jag får de? :) Kraaam

2009-03-01 @ 13:58:24
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0