Söndag!

Känns som om jag skulle ha varit aprak igår kväll... Huvudet sprängs och mår illa som bara den... hur fan kan det komma sig? drack ju bara Cola ju....men men....
Hade jag varit ute och festat så hade det kännts bättre... då mår man iaf som man förtjänar... men nu då??? känns bara skitjobbigt!!! och värre när man inte vet varför!!!*suckar* hoppas att det blir bättre under dagen...!

Idag skulle Tomas riva kakel säger han.... så jag vet inte vad jag och Milo ska hitta på... något roligare kanske...eller så är det vi som kommer att riva kanske =) nää, då finns det nog ingen vägg kvar sen....

Vet faktist inte riktigt vad man ska hitta på att skriva...så jag ger upp.... Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0