Tänder

Ja, då har tand nummer 3&4 tittat upp på killen då... fan vad det går snabbt.... trodde man började få så många tänder runt året ja...men inte min lilla kille då... vet inte om det är en turbo inbyggd i han....
och snart sitter han själv på golvet åxå... satt ca 40 sekunder själv nyligen. sen svajade det till...han är så duktig killen=)

Jag och Milo har precis tagit en dusch och han ligger på fällen och luftar snorren lite...och tomas har kaklat köket...fan vad snyggt det blir =) *nöjd*

Nä nu ska vi mysa lite jag och killen innan det är sovdax för han.... höres i morgon!

Bild från våran promenad idag...jäkla gofis!!!


Tant sandra på besök...vet inte om hon försöker skrämma Milo eller vad hon gör...hon ser iaf inte klok ut för 5 öre *skrattar*



Vårat kakel (inte fogat och riktigt klat) men jag tycker iaf det blir skitbra =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Kanon snyggt kakel!!!! Blir bara liiiiiite mkt avis ;)

2009-03-17 @ 22:05:02
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0