Tisdag!

Då sitter man här igen med kaffekoppen i högsta hugg... känner mej fortfarande bakis...vad fan är det för fel??? Funderar om det skulle hjälpa med en rejäl fylla =) kan man blöi bakfull om man redan känner sig bakis????

Idag MÅSTE jag ut.... ska in till sandviken och leta present till farsgubben som fyller år i morgon... så kan man ju alltid hitta något annat roligt åxå =) hihi, Näää hur kan du tro det??? Shoppoholik.... Nä vad är det??? inte jag inte=)

Igår kväll var faste Jenny på besök åxå... tittade på på tv och slappade...alltid lika kul med sällis!!! man går mesta dels själv här hemma... känner sig lite instängd när tomas har bilden och det är skitväder ute...sen vill man ju faktist inte gå vart som helst heller...
Men nu har vi tagit fram min cykel och tomas ska börja cykla till jobbet säger han...få se hur länge det varar...skulle vara skönt att bara ta sig hem till helen en sväng om dagarna eller så.... men men....

Nä nu ska jag roa killen lite, han börjar få det trist!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0