Tisdag!

Nu är det bara en dag kvar... spännande som tusan!!! Ska in till Gävle i morgon em och göra en till tatuering.... *äntligen* som jag har väntat på den.... men tomas har fått sin före, och hans kostar ju alltid mera än mina... men nu är det min tur =)

Igår var vi in till sandviken och letade handtag till köksskåpen... och jag hittade sådana som jag ville ha, fast jag inte sett dom, har bara haft en bild i huvudet hur det ska vara... och jag hittade de =) och et STORT + var att det vart så jävlans mycket billigare än jag räknat med....*nöjd*
Tittade på ÖB 99kr st för dom jag ville ha.. och vi behöver 17 st...då blir det dyrt tycker jag... Men Dollar sålde för 30 kr/ 2 st... *kanon*
Var även in på Willys och handlade mat för 4 v.... vart mycket billigare än vanligt....
Jag har börjat med en matsedel som vi ska följa, så jag tittade av den och handlade hem det vi behöver för 4 veckor... bara småsaker vi behöver handla hem sen, mjölk, bröd, ost, magrarin osv.... få se om man slipper springa på den där jävla affären dagligen nu då....

Nu sitter jag och väntar på att kaffe ska bli klart, Milo ligger i babysittern och leker.... sen ska vi suga av golven en vända innan småhundarna blir allt för stora och annfaller oss......

Höres


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va spännande!! Va blir det för en tatuering då då?? Jag vill göra igen jag oxå :)

2009-03-03 @ 10:49:51
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0