TORSDAG!

Hallå hallå!
Idag känns inte allt lika pissigt *skönt* man lär göra det bästa av situationen...så är det bara...varför gräva ner sig??? Men det är en sak jag inte förstår...varför ska allt drabba mej??? Fattar inte hur en och samma människa kan ha sådan jävlans otur här i livet...men det är bara att aceptera det....

Igår kväll när jag skulle gå och lägga mej så var jag ut på balkongen och tog en cigg... då kom det ett djur gående på vägen och lunkade lungt iväg bort till grannhuset... tyvärr så såg jag inte så bra som jag hade viljat se... men ett ståtligt Lodjur lunkade på i sin egen takt bort över.... fan vad vad coolt men ändå otäckt när dom kommer in i centrum sådär... dom får gärna finnas men hålla sig i skogen....



Nu kommer snart min lilla zebbe som inte alls är så lite nå mer... han blir ju 9 år iår...stora killen... han brukar komma efter skolan när hans mamma jobbar... så det är 3:e dagen denna vecka nu...så kul när han kommer.... undra vad man ska hitta på för käk till han nu då??? hmm, våfflor igen kanske =)

Nä nu ska jag fortsätta med städningen....
BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0