Torsdag!

I morgon Fredag ska Robert Aschberg och Gert Fylking börja sin vandring genom Sverige för blåbandet... starkt gjort av dom tycker jag, två gubbar på språng i sverige.... tuffa gubbar säger jag bara =) Från ystad till happaranda, i slutet av april början på maj beräknar dom att gå förbi gävle... fatta hur lång tid det kommer att ta, från mars till början på juni är det beräknat...

I går var jag in och gjorde min tatuering... vart helt nöjd med den =)¨


Var även in på hm, name it, guldfynd och ikea och shoppade lite...köpte lite kläder till killen...det är ju såå kul ju=) hittade en kepa till han... kommer bli skit tuff till sommaren =)
Mamma´s tuffing =)



Vi köpte en ny fläkt till köket igår... våran som vi har har skurit ihop... men ska den bytas så kommer vi att behöva kakla om åxå...vilket jag inte hade tänkt att göra... men men.... blir ju ett snyggt kök iaf =)

Idag har vi inget planerat... ska ev till cicci och leta en vit skjorta till Milo... letade i valbo som en tok igår...men nepp... den han hade är på tok för liten nu....så en ny ska han ha till sin slipover=) är ju så söt i det....
Helen kanske skulle komma när hon hade besiktat bilen...få se när det blir då... annars är de det vanliga syslorna som ska göras... plocka, laga mat, diska, plocka och suga av golven...*suckar* samma visa varje dag....

Lägger även ut lite nya bilder...

En super trött liten kille =)


Favorit syslan här hemma...HOPPA HOPPA HOPPA!!!!!




Nöjd efter maten =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefin tatuering! :)

2009-03-05 @ 14:28:57
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0