TRÖTTER!!!

Då var det 3:e natten med dålig sömn då... Fast 2 st nästintill sömnlösa.... så vad ska man göra för att bli pigg och få något gjort här hemma..???
Men som tur är så är Milo piggare idag, än så länge iaf=) Han springer i sin gåstol och leker nu... men febern brukar ju alltid vara lägre på morgonen....så vi får se...

I dag fyller Faster Helen år (Grattis grattis gumman) vi ska åka till henne när Tomas slutar jobba.... sen är jag bjuden på spakväll på HH... men ska skita i det då det blir så stressigt och känns inte alls bra att lämna Milo när han är dålig...så jag hoppas över denna gång....

I dag ringde de från citykirurgerna åxå... har en tid på onsdag... men den tackade jag nej till och sa att jag ville ha en tid i maj istället... känns inge vidare, ska ju börja jobba måndagen därpå, och så komma tillbaka och vara sjukskriven på engång...lite kan jag ju få jobba innan tycker jag... så vi får se hur det kommer att gå... skulle det inte gå lär jag ju återkomma till Citykirurgerna och få en tid fortare... men jag har ju klarat av 2 år med värk nu så varför skulle jag inte klara en månad till???

Mamma´s lilla gofisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0