dagen före




ja, imorgon är det dax...jag är inte orolig för själva operationen...utan över var jag kommer klara själv??? det är ju ändå höger hand som jag ska operera... kommer jag kunna borsta tänderna??? kommer jag kunna torka mej själv??? ja jag vet inte.... vi får se, men jag hoppas att jag kommer klararmej själv iaf...

idag har jag varit hos tandplågaren...allt såg fin fint ut...*skönt* så nu behöver jag inte komma tillbaka förän om 1 år...skönt....sen frågade jag även hur man ska göra med dom små envisa.... jag frågade även på bvc... men vad kan dom??? jag är så trött på att alla frågar varför jag borstar tänderna på milo... han är ju så liten och inte behöver...men vadfan han har ju tänder, då måste ju dom få flor... och bvc sa att det inte spelar någon roll om man tar med vatten eller tandkräm... men jag har iaf haft rätt med att jag har envisas med tandborstningen från första dagen tanden kom...

har städat hela huset idag... *skönt* jag har verkligen gjort allt man kan tänka sig i städväg... så illa att jag mubulerade om på övervåningen åxå...så skönt att ha det städat nu när jag inte kommer att klara det på ett tag...och min gubbe lär ju inte göra det...så, vad har man för val????

nä nu ska prinsen ha mat så vi höres!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0