Fnurrar!

Tankarna är många, funderingarna är ännu fler!!!
Hur gör man, vad är rätt och vad är fel???
varför är det så och inte så.??
När ska man säga stopp???
 ska man bara låta allt vara och hoppas att det kan bli bra???
Vilka betyder nått, vilka finns jag för, vilka finns för mej osv


Vet inte vad det är för fel på mej... tänker en 7 jävlans massa strax innan den satans mensen.....Varför??? jag mår inte ett dugg jävla bra av det... fan vad jag hatar denna tid på månaden....
Men skönt att vara hemma själv med Milo iaf... Tomas han stack iväg till leksand en sväng...såå skönt att få poa på hemma som man själv vill.... Ingen som springer runt och framför en och tjatar och snackar... vad ska vi göra, vad blir det för mat idag osv.... varför fråga mej om allt när man kan komma med egna beslut??? Varför är ALLA killar lika????

Nä nu ska jag och Milo gå upp och städa sovrummet...eller ska vi ta här nere förs kanske.... ja ja, det märks när jag går vad jagf beslutar mej för.....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Visst är det knepigt vad hormoner kan göra med ens kropp och tankar!

Hoppas du kom fram till något klokt med dina funderingar och att du faktiskt vet vem och vilka som finns där för dig!

Kram!!!

2009-05-07 @ 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0