Första dagen på semestern

och jag har inte kunnat få bättre väder lär jag säga... det har varit såå varmt och skönt...
vi har varit ute hela dagen... tror milo fick vara inne i 10-15 minuter sen bar det av  ut igen...

idag var jag och köpte lite planter och gjorde klar blomlådan och lite sådär..jag tyckte jag var så noga att räkna hur många jag skulle ha..men tji fick jag...glömde amplarna på trappen...så där fick jag för att ajg försökte tänka till lite =)

Ikväll så grillade vi kyckling...så jäklans gott kan jag lova...bjöd även förbi mina morföräldrar...och vi har haft det sååtrevligt kan jag lova... mormor var på roligt humör och morfar, ja han är alltid rolig han..... dom var nöjda med maten och sen tog morfar och tomas en wisky till kaffe... ja, jag fick nöja mej med kaffe och cola=) så nu har jag nyligen kört hem dom...

nu börjar det snart bli dax att göra milo klar för natten... men som det låter så är han pigg och i full fart... han sitter och gör bubblor med salivet, hela hakan är vit av bubblor och han ser ut som en rabies smittad hund eller nått...och gud vad vi skrattar åt det lilla charmtrollet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0