Jobb och bullbak....

Ja, så har min dag sett ut.... Jobbade till kl 12 sen vart det hem och bakade en massa bullar (1 liter)...
skönt att ha det klart... en sak mindre att fixa innan operationen....

var ett tag sedan jag uppdaterade såg jag.... men det är ju inte så spännande liv jag lever heller.... Bara massa jobb, städ och blöjbyten.... det sistnämnda är nog det enda jag är nöjd med i mitt liv åxå=) iaf av de tre sakerna...

Idag var mamma och Eddie förbi åxå... dom hade köpt en rese säng till Milo... jätte fin va den åxå...tusen tack för det.... Vi ska ha den här nere nu när milo inte ligger så stilla i soffan nå mer... man vill ju inte att han ska drutta i golv heller.... Just nu ligger han och sover första sovstunden i den och det ser sååå mysigt ut!!!!

Nää nu ska jag gå och hjälpa gubben med maten...blir riktigt avancerad fredagsmat idag... strips och korv =) men gott är det iaf=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0