Kväller!

Ja, då var det dax att ta en eller två brottningsmatcher med kuddarna då...ska bli sååå skönt... så i morgon blir det att jobba en förmiddag åxå. inte alls så kul lär jag säga...av 7 veckor så jobbar jag 7 helger...känns lite smått trist... men men...

Har haft besök av Cicci och Madde idag...så kul att dom tittade förbi tycker jag =) trodde Milo skulle bli blyg då det var ett bra tag sedan han träffade dom,... men tuffingen till son vart bästis med Madde=) Hon är helt super med barn lär jag säga... Hon känner oss knappt och första gången hon träffade Milo så vart han helkär i henne...hon busade och lekte med han hela tiden...helt kanon!!!!

även svärpärona var förbi på besök.... trevligt trevlig!!! är inte så ofta dom tittar förbi nu för tiden...lite synd tycker jag,... men dom har ju fullt upp dom åxå....

men nu blir det sängen iaf... natti natt


haha, snacka om att bli akut trött=)


Mamma´s trötta prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0