Måndag!

Så var det ett bra tag sedan man skrev igen då... fasiken vad jag inte har tid för detta nu för tiden... men men.... jobbar bara i 3 v till... sen ska man opereras och få se hur det går med skrivandet då=)

Här är iaf allt som vanligt.... man jobbar och jobbar... är det inte på jobbet så är det hemma.... finns tusen saker som ska göras... men men....

sista april var en hellyckad kväll... vi var i roberts hos helen och sune med husvagnen... Grillade drack några öl och snackade en massa skit...var super trevligt... sen var vi och tittade på kasen och fyrverkerierna... gud så fint det var...
Milo sov sig igenom allt med sina hörselkåpor så han missade allt... men det var nog lika bra de...för då hade jag chansen att titta i lugn och ro...

Idag är jag ledig och hade tänkt njuta av den fina solen som jag sett från jobbet... men vad blev det för skitväder??? Så det blir nog att poa på här inne istället....

Nä nu börjar nog kaffet att bli klart....höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0