Morsdag!!!

Ja min första morsdag som mor=) min underbara son köpte sin gammle mamma 10 rosa fina rosor=) ja, visst är han duktig som redan går och handlar till mej=)

idag har vi flängt runt lite här och där...förmiddagen vart att vi åkte till sandviken...IGEN:.. plöjde igenom Rusta och ÖB...sen åkte vi till muntebo och gratta svärmor på morsdag...min mamma hade inte tid idag så vi skulle till henne i morgon istället...skönt att det,la upp det på två dagar när det är så varmt ute...

sen har milo invigt sin pool åxå...ställde den i skuggan på altan och kopplade in vattenslangen i duschen så han fick ljumet vatten... han bara älskade att plaska och leka...men tillslut hade han inget annat val än kliva upp...han hade fixat sig en bubbelpool med flytande saker i... mindre trevligt tyckte jag...så då var det slutbadat för idag...

nyligen har kocken parma fixat mat till oss...på menyn stog det grekisksallad för mej och ost och skinksallad för gubben...så nu är man mätta och belåtna...

lite bilder från dagen....

Vad tror du?? en blivande snickare eller???


leker förfullt i sin pool=)


Nu har killen blivit stor och kan sitta i soffan med pappa=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart har ni köpt den poolen nånstans? Skulle behöva införskaffa en till Joline... Hoppas allt är bra med er! :)

2009-05-31 @ 19:19:23
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Moster

Han är ju bara för söt o glad den "parveln"...Är han int lite lik gammelmoster:)

2009-06-01 @ 10:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0