Ny dator!!!

ÄNTLIGEN!!!!!!! säger bara ÄNTLIGEN!!!! som jag längtat efter en ny dator...men nu har jag en... våran andra sega skit som tar hela dagen på sig att göra nått...och jag kan lova att det  vart en jävla skillnad....*skönt*

Idag har jag jobbat... och jobba det fick vi göra... vi jobbade en kort på morgonen... men det gick jätte bra iaf...vart klar i nästan samma tid som vanligt!!! konstigt nog!!!!
I morgon jobbar jag sista skiftet...så då blir jag hemma till oktober...beror ju iof på om milo får någon dagisplats...så vi får se exakt när jag tänker börja närmare hösten...
sen när jag kom hem slöade jag och milo på soffan!!! sen kom mina päron förbi...
så nu, bara Milo vill sova ska jag hoppa i duschen och frächa till mej lite...sen blir det en film (wallander- hämnden) fast det beror ju lite på lillkillen åxå...tänker fan inte vara va´ken halva natten för en film...

Nä nu ska jag busa med killen!!! höres



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0