Sandiebell

Är det någon som kommer ihåg den filmserien??? Jag älsakde verkligen den som barn.... och jag har i många år funderat vad det var för film jag älskade såå mycket.... Mamma kommer inte ihåg namnet och jag har totalt glömt vad de hette... men idag pratade jag med en tjej som hade det namnet på sitt barn och hon berättade att det kom från en film som hon älskade som barn... och hon ville att hennes dotter skulle heta det i andra namn... men hennes kille vart så förtjust i det så det vart tilltalsnamnet istället.....
Jaja, iaf tillbaka till saken... jag letade runt här på nätet och hittade filmerna...10 st och kunde inte låtabli att köpa boxen=) så nu längtar jag verkligen tills den kommer så får vi se om det är lika bra som jag minns det=)


Kommentarer
Postat av: Moster

Jättebra filmer...Lite snyftare om jag minns rätt. Dina kusiner älskade oxå dom.

2009-05-10 @ 21:56:14
Postat av: Cicci

ja jag kommer ihåg dom, var ju riktigt sorgliga ju=P

2009-05-11 @ 09:09:12
Postat av: Anonym

candy candy var oxå väldigt bra!

2009-05-21 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0