Sandybell

ÄNTLIGEN har jag fått filmerna... jag och Milo har ledat på soffan och plöjt igenom 2 filmer idag... och shit vad gammal dom är...(men jag är fortfarande lika ung...hihi) men vad kul det var att se dom igen... vissa delar kommer jag ihåg, men inte så värst mycket=) Jätte gullig film iaf....

Har även besiktat bilen och husvagnen idag... bilen gick igenom med ett blankt papper och vagnen fick en 2 på ena bromsbelägget eller nått sådant... vi har haft problem med det men tomas fixade det för ett tag sedan med det vart tydligen inte tillräckligt bra.... men är iaf nöjd med ett rent papper ¨på bilen=)

Var även och jobbade idag... oj, vilken snurrig dag det vart på jobbet... dom skulle komma och tvätta fönsterna, frissan var där och sjukgymnasten var där, det var underhållning mm mm,,,så det vart lite snurrigt...tur man hade kortdag=)
Har även varit och klippt mej...vart nöjd men vågade inte klippa som jag igentligen vill ha det... kanske nästa gång=) samla lite mod först....

Nä nu ska jag hjälpa gubben att bli frissad åxå... han ser ut som en svamp nu....hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0