tisdag

ja idag har det varit fint väder åxå... på em kom det in trist väder, men jag är rätt nöjd ändå... jag slipper ju vara på jobbet=)

idag har jag klippt gräs, fixat i buskarna och donat lite ute... sen gjorde jag en rabarberpaj *smaskens* annars har vi haft en lugn och skön dag... inte fått så mycket gjort här inne...men men...få göra desto mer i morgon, för på torsdag är det operation som gäller....

imorgon ska jag till tandplågan...fy tusan säger jag bara,,, känns inge vidare..det är otrevligt att gå dit, det är dyrt och det är inte det minsta kul....men ett nördvändigt ont!!!!

nu sitter vi och tittar på äntligen hemma, tomas, jag och jenny...Milo har somnat av sittandes mot jenny och har en egen stil lär jag säga,,,

men nu ska jag nog ta en dusch eller nått... höres


,
cicci försöker mata milo...eller var det så att milo matade cicci??? kladdigt vart det iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0