torsdag

ja, då är man nyopererad då...själva operationen gick jättebra och supersnabbt...
sen efter att allt var klart åkte vi till valbo och handlade lite...men när bedövningen började släppa åkte vi hem för jag pallade inte allt folk när jag fick ont...väl hemma så vart värken bara värre och värre... så jag la mej på soffan med armen i högläge, och gissa vad som hände...jo pucko anna somnade... och mitt pucko till gubbe lät mej sova i 2 timmar....vaknade 19,30 igen...FAN!!!! ska jag inte få sova i natt??? jag är u skit pigg nu ju...*suckar*

ikväll har Cicci och Andrej varit hit på besök...trevligt trevligt!!! synd att det blir så sällan man umgås...men jag förstår hur det kan vara...sen är ju det mitt fel åxå...man får skärpa sig..sorry kusin!!!
Milo vart tokblygför andrej...fast inte lika blyg som han vart för sin morbror....men han träffar ju inte peppe så ofta heller så...

nä undra sa flundra om gädda är en fisk...man kanske ska bädda ner sig i sängen och titta på lite sandibell så man har tittat klart på boxen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0