Då börjas det

....igen.....
idag kl 16,00 ska jag infinna mej på mitt nya arbete...ombytt och klar för att börja slita... känns inge kul att börja jobba när man mår såhär... ska man börja¨på ett nytt ställe så vill man ju vara pigg och kunna ge 110% av sig själv...men nepp inte Anna heller... ringde läkaren idag då jag ätit på kur nr 2 i 6 dagar och har fortfarande fruktansvärt ont i halsen, kroppen är matt och jag har lixon inte orken...  men tyvärr så kan han inte göra nått... han hade redan gett mej den starkaste pencillinen och allt borde vara borta vid detta laget...men Lilla Anna har en virus i kroppen som inte går att ta bort utan det måste läka ut själv =(
Han tyckte absolut inte att jag skulle gå och jobba när jag mår såhär... men jag vill inte börja de nya jobbet med att vara sjuk...det ser ju inte så bra ut...så jag ska försöka iaf... och går det inte så går det ju inte... men jag hoppas iaf att jag kan göra intron...
Men det viktigaste är ju trots allt att Milo är pigg och alert...vilket jag kan lova han är... igår fick han sin sista pencillinkur och det är så skönt nu när han är pigg och sover hela nätterna igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0