Fruktansvärd huvudvärk!!!



det är inte många gånger per år jag har ont i huvudet...men idag är en sådan dag... känns som om huvudet väger bly och jag har en liten kines inneboende i skallen som håller på knackar sönder pannan på mej...
Milo är på dagis idag igen mellan 9-14...så idag blir det att försöka bota huvudvärken och vila...  skulle behöva städa klar övervåningen... men få se vad man orkar...

Igår kväll var iaf milo ute och åkte lastbil med farfar och pappa... och jag kan lova att han var impad... så det hopöpas jag inte var för sista gången....

annars är det som vanligt här hemma... de vanliga tråkiga syslorna som bara måste göras... städa, tvätta fixa mat, plocka, och så plockar man en massa till...sen där emellan är det lek och bus och några blöjbyten=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0