fy farao....

vad jag är trött på detta nu... i över 2 veckor har jag haft ont i halsen och vad gör läkaren??? INGET!!! han vill inte titta på mej, och säger bara att jag har virus... är det meningen att man ska gå såhär??? igår kunde jag knappt prata utan bara sludrade och läspade... lät nog som om jag var aprak när jag pratade... kunde inte göra som jag ville med tungan, den följde lixom inte med som jag ville...skit otäckt iaf.... men dagens vård....fy fan... måste ju finnas nått att göra....
ska snart upp på apoteket och se om dom har nått som kanske hjälper....

Idag kommer erika och lova på besök... så jag har kastat ihop en kladdkaka...mmm blir gott med lite glass till=) och lova måste ha blivit stor sen sist jag såg henne... då var hon ju bäbis=)

nu har jag gjort det iaf...vaccinerat mej... och fy fan vad jag är öm i armen... har knappt kunnat legat på höger sida i natt... men vad gör man inte för att undvika svinsjukan????

Nä nu ska jag börja göra mej klar för att hämta prinsen på dagis... han har haft lite extra tid där idag för att inte bli ledig förlänge...så jag har hunnit städa av här hemma...*skönt* och fasiken vad lätt det var att städa utan vildebill hemma... ingen som slår av dammsugaren hela tiden...så härligt...

nä nu måste jag...

Kommentarer
Postat av: Joppe

Fy sjutton vad jobbigt! Hoppas du känner dig piggare snart!

2009-11-12 @ 00:16:21
URL: http://johannanordgren.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0