Helg

ja då var det fredag igen då... fast denna helg blir inge vidare kul... ska jobba hela helgen och går av vid kl 15 på måndag...*suckar* men men... sådant är livet...
Nu sitter jag och har betalat räkningarna... alltid lika trist.. trodde det skulle bli bra denna månad... men nepp... var för mycket räkningar nu... men å andra sidan så hade det varit ännu fattigare om det inte varit för att jag har börjat jobba...så man får se det från den ljusa sida....
snart ska jag iväg och jobba igen... har varit där till kl 13...sen hämta på dagis och försöka njuta av att få vara med prinsen... sen ska man iväg och göra ett kvälls skift kl 16... hatar verkligen dom delade turerna... fy fan....

Nu ligger milo och sover... han hade vaknat strax innan jag hämtade han...men han var då så trött och surig när vi kom hem så... så nu ligger han och myser i sängen... önskar en annan åxå fick göra det... men lixom ingen idee nu när jag måste börja göra mej klar om inte ens en timma... så man får hoppas att man kommer att sova bättre i natt istället... har inte sovit som folk på evigheter k'nns det som... har sådan hosta som håller mej vaken... och FAN!!! kom på nu att jag skulle varit på apoteket och hämta ut mediciner inför helge.... FAN FAN och åter FAN!!! Nu hinner jag inte...så jag får glatt hosta på...
kanske gubben hinner det idag...HOPPAS HOPPAS HOPPAS.... annars lär det bli = noll sömn...

nä nu ska jag ta och fixa lite att äta innan man ska iväg igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0