huvudvärk

ja, jag hade det i morse åxå... trodde att dagen skulle vara körd... men efter en treo så har det varit bra...jippi... idag har jag hjälpt gubben på sitt jobb, sen har jag även dragit vinstlotten och äntligen så fick jag måla om skänken i hallen... så den har JAG lackat vit... men självklart så hade gubben ett krav... som vanligt...det var att han ville lacka/betsa toppskivan i svart... men inte mej nått emot då jag tycker att det är lite trst med helvitt... och eftersom jag ännu en gång kommer få som jag vill så kommer hela hallen gå i svart/vitt.... kommer att bli såå snyggt... har även lackat en spegel och två speglar med ljus... det lackade jag i sk ´gammeldax stil... vart skitbra...kommer ut bilder sen när jag får hem sakerna... stegen som jag åxå tänkte lacka kommer jag att roa mej med i morgon...

Milo har varit hos sin farmor och farfar hela dagen...så nu sitter han och äter kvällsmat...lite sent... men men... så snart blir det sängen för han... och för mej blir det en lååååååång dusch kan jag lova... som jag verkligen är i STORT behov av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0