konstigt....

Så sjukt... Milo har varit på dagis idag mellan 9-14 och jag har varit helt själv...skulle man inte få massor gjort då??? och skulle man inte tycka att det är skönt att få ensamtid utan unge och gubbe??? JOO, alla verkar tycka det är så skönt att vara barnledig... men inte Anna heller.... hon har varit rastlös och inte gjort ett skit... jo städat av övervåningen som tar ca 20 minuter eftersom jag bäddade rent och damma här om dagen... men vart aldrig att jag sög av golven då... kom en massa saker emellan åså... så vad har jag gjort??? jo suttit hos min mamma och hinka kaffe...
iof så fick jag städaav i ett rum på övervåningen som är det sk katt/sop/skit/rammel rummet... vi har ett rum på övervåningen som vi har mer som ett föråd... men när jag tog emot katterna från katthemmet så gjorde vi det rummet till kattrummet... men eftersom de små monsterna har förstört så mycket där så städade jag undan där och stängde dörren... tog kanske 1 timme (knappt)

Nu ska snart jag få mer egentid... tomas och Milo ska åka ner till farfars lastbil och åka en sväng... själv ska jag börja med lite pannkaka och vänta in anders och eva som skulle komma idag och klippa klart rutan... måste lägga ut lite bilder sen så ni får se hur jävlig hon ser ut... tycker synd om henne... min skalliga katt.. men det måste vara riktigt skönt för henne att bli av med alla toverna....tur håret växer ut igen *skrattar*

nä nu ska jag prata lite med gubben...
höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0