Lok lycka på hög nivå!

Nu på kvällen har vi varit och tittat på loket... och gissa vem som var imponerad... jo min lillkille...vilken lycka...så liten men ändå så impad... och gissa vem som åka med på i loket då... jo Milo, men det tyckte han var lite otäckt men ändå impad... lite delade känslor där...

Har även varit in till sandviken med mamma och milo idag... träffade en människa som jag inte pratat med på flera år, eller ju i våras sa jag hej... men idag pratade vi lite smått, var ganska kul och se att personen har det bra och värkade som personen mådde bra... jättekul att se iaf...
Mamma hade som vanligt spenderbyxorna på... hon skulle köpe pressenter till Wilma som hade födelsedag för några dagar sedan... och självklart kommer man inte hem till barnbarnen med paket till bara den ene... så även My skulle ha lite... vart ett ritblock med kritor, dvd filmer och ja lite blandat... men själva presenten som wilma skulle få var en massa fina kläder... var jättekul att shoppa tjejkläder för engång skull... finns ju så mycket fint till tjejer... jaja, inte kan hon bara köpa till wilma och my... Milo lärade ju ha en liten sak... inne på jysk köpte hon en liten tomte som inte var så liten... jättefin var den iaf... sen vidare till Rusta, och ja, däär hittade hon milos nya favvo leksak... en docka... han älskar att leka med dockor... han är kille, jag vet... men jag anser att det är bättre att han leker med dockor nu än när han blir vuxen...=) synd nog fanns bara dockan i rosa... men men....

Nä nu ska jag göra klar killen för natten... höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0