PREVIA

ja, det var ju en upplevelse att ringa till lär jag erkänna.... en härlig gottlänning som svarade och jag förstod nog bara hälften av vad hon sa... sen var det en jäkla massa frågor om allt och inget.... men men....
Idag är jag hemma från jobbet... har så fruktansvärt ont i halsen och är helt orkeslös... och gissa, jag sluta äta pencillin i lördags...!!! helt sjukt... finns inget mer vi kan göra så jag får ha ont i halsen... kan ju knappt svälja, och bara jag pratar eller gapar så gör det ont...men tydligen ett Virus... så det är bara vänta på att det ska bli bra av sig själv... och ja, jag har haft såhär i två veckor men det blir värre nu när jag slutat knaprat piller...känns inge kul att börja vara sjukskriven när man väl kommit igång... men vad kan man göra????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0