Städning och tvättning

ja, det står på dagens schema... har en hög i maskinen nu...så ska snart sätta fart... det är sjukt grusigt här hemma... hunden har dragit in en massa, köksgolvet är fullt med leriga tassar... det sjuka är att jag snabbstädade igår och sög av golven vid kl 20...när vi gick och la oss vid 22 så var golven grusiga igen...är ju så tråkigt att inte kunna ha städat här hemma...
längtar faktist efter snön så att det blir bättre...

Nu sitter milo i sin säng och leker.. han är toktrött men vägrar att sova... fattar inte...en annan skulle kunna döda för att få sova en stund... kl 3 i natt vaknade jag och efter det vart det bara 1 timmes sömn... den där jävla hostan höll mej vaken... och även så väckte den upp milo... så ja, man är sjukt trött nu!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag måste också städa & tvätta idag! Puh..

Jobbigt när man väl håller på men underbart när det är klart! Hur gammal är Milo? =)

2009-11-23 @ 10:27:07
URL: http://veraochelin.blogg.se/
Postat av: Rebecka L G

Heey!

Vad har du för åsikter om mitt senaste inlägg?

Ha de!

2009-11-23 @ 10:32:53
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0