toker har fått ett nytt ansikte!!!




och han bor på smålandsgatan... ja det är min son jag pratar om... han är så himla knäpp ibland... igår var han
tokig hela dagen... han var hemma från dagis pga sin förkylning och feber... men igår märktes det inte ens att han var sjuk... han var busigare och tokigare än vanligt... hela tiden var det bus och tok... såå gulligt... men även lite jobbigt...
När det var kväller så var han piggare än vanligt och jag lät han vara vaken ända till kvart i 9 (i hopp om att få en lååång sovmorgon) men när klockan var 22 så hörde vi ett skrik från övervåningen och sambon stack upp till han... men självklart så kom han ner med milo igen... och ja, det är ju det dummaste man kan göra... tycker iaf jag... bättre att stanna uppe så han fattar att man ska sova och att man inte får gå ner på kvällen/natten... men gjort är ju gjort och enligt tomas så var milo panikslagen och ville inte vara uppe i sovrummet... ja han hade säkert en mardröm och ja det är jag som brukar ta han när han har det... så redan där vart det fel... han är ju en riktig mammagris såå....
när milo kom ner satt han 5 minuter i mitt knä i hopp om att få han att somna om... men nepp, han var inne i andra andningen och bara tokade sig fran till kl var halv 12...vi gjorde som vanligt här nere vid den tiden...göra oss klar för natten och sen gick vi upp... jag gav milo en flaska välling och släkte ner i sovrummet och la han i sngen mella oss... men nepp, han skulle bara springa in i sitt rum och leka med sakerna i hans hylla... men tillslut fick jag tvinga han i säng då jag själv var så trött... men efter en stund så somnade han äntligen om!!!!

igår kom anders förbi och rakade rutan... fick inte ta hela katten på engång då hon vart less och irriterad och var inge vidare trevlig om man säger så... och nu ser hon inte klok ut... men det kommer bli bra bara hon får ut pälsen igen... måste vara skönt att bli av med alla tover i pälsen...men hon är skamsen nu åxå min lilla nakenkatt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0