Uppdatering

Igår kväll var jag ut för första gången på 100 år...mina kära kolegor på persgården hade fixat en liten avtacknings fest för att jag har slutat jobba där... det vart god mat och dryck på kina, sen vart det vidare till monalisa för några goda drinkar och lite skitsnack... hade riktigt trevligt=)
fick även ett pressentkort på valbo som dom hade skramlat ihop till mej...jättegulligt av er...kommer verkligen att sakna ALLA....

Idag åkte jag, Milo och Camilla in till valbo och strosade runt lite... och självklart spenderade jag pressentkorten jag fick... dom gick till min jacka som jag ville ha, men har inte haft ekonomi till den...men självklart hittade jag en snyggare och ville verkligen ha den... men när jag såg prislappen så trodde jag verkligen att dom satt komma på fel ställe.... helt jävla sjukt att man kan ta sådanna priser på en jackjävel...6 500 kr...FÖR EN JACKA:.. okey 1500-2000...men inte fan 6500...sjukt.... så det vart en billigare jacka iaf... men jag hade sådanna problem om jag skulle ta en svart eller blå.... men man köper allt i svart och jag börjar faktist tröttna på att allt är svart jag äger...så jag tog en blå och är jättenöjd=)
hittade även lite annat smått och gott... vart en liten present till tomas i morgon på farsdag, hittade även en julklapp till milo, och lite små plock till mej...

Ja, jag har nu gjort en vecka på mitt nya jobb åxå... har gått ganska bra trot jag...lite smått snurrig och har lite problem med alla namn och rutiner osv...men det går bättre och bättre för varje dag... personalen på avdelningen är snälla och jag kommer nog att komma tillrätta såsmåningom....

Nä nu ska jag ha en myslördag med min underbara familj med lite godis och mys... åhhnär milo har somnat blir det dusch och film.... Myyyyyssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0