1 oktober

Ja sorgligt nog så har man bligit ett år äldre...igen... usch vad jobbigt!!! Nu är man nästan en gammelnucka (som Zebbe säger) men å andra sidan är man inte äldre än man gör sig... så jag är då fortfarande 15 år...*skrattar* det är bara mina väderingar som blivit lite bättre än när man var 15 år..¨

Igår kom det massor med folk... så det var fullt upp... och så hade jag en riktigt surig unge... en riktig klängapa... och självklart så var det bara mamma som gällde... inget annat fungerade...*suckar* vart lite jobbigt när man ska servera och plocka.... men jag ´förstår han åxå... Vi var ju till BVC och fick en spruta (eller rättare sagt 2 st) så självklart reagerade han på den... sur, grinig, mammig och sovit dåligt...
hoppas bara han är piggare till i morgon när dagis kommer på hemberök och ska träffa han.... hoppas hoppas....

Nä nu ropar kaffepannan att det är klart och att jag MÅSTE komma och ta en kopp och en cigg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0