ÄNTLIGEN FEBERFRI KILLE

såån skönt att slippa oroa sig över stackaren... efter 1 vecka med feber och 1 dos pencillin så är han feberfri...37,3 i morse...så skönt... men ändå lite jobbigt när man själv ligger kvar på 39 grader...men nu när han är friskare så är han gladare och snällare, vilket blir mindre jobbigt för mej=)
När det gäller medicinen så höll vi på ca 30 minuter för att tvinga i han den... i sylt, i glass, i saft och ja, det gick ju inge vidare men han kräktes iaf inte...så i morse provade jag angelicas tips och det gick ju kanonbra...  tack för tipset... men när det var dax för alvedon som han verkligen tycker om så vägrade han... så med lite tvång och lite bråk så lyckades jag iaf få i han nästan allt....

i dag när mamma vaknar (hon har jobbat natt) så har hon lovat att ta milo i några timmar så jag får vila lite... kommer verkligen behövas... efter två nätter med bara ett par timmars sönm så behövs det verkligen vilas på dagarna...
varför soverman så dåligt för att man har feber??? la mej kl 9 och tittade på Grays sen somnade jag omgående och vaknade kl 12 sen börjades det... somna vakna somna vakna... med 20 minuters sömn här och där... kl 2 gick jag upp och snöt mej och var ut och rökte och svalkade av mej...då höll jag på flyta bort... sen nästa gång jag vaknade frös jag som bara fasiken....sen inte att tala om vilka sjuka drömmar man har...

nä nu ska jag kasta lillkillen i sängen för att sova en stund så en annan kanske kan duscha lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0