Äntligen fredag!

Äntligen är det fredag och sista dagen på inskolningen... Milo älskar verkligen att vara där bland alla barnen... han har inte ens tid att klä av sig när han kommer för han vill bara in och leka... så skönt lär jag erkänna...
Idag ska han äta mat på dagis...det kommer säker att gå jätte bra...

Här hemma händer det inte så mycket... samma visa varje dag... dagis, hem och städa av lite, hämta på dagis, hem och sova/laga lunch, leka, sova laga mat sen är det nästan kvällen...
igår kväll var vi till muntebo och skrev ut papper som jag självklart glömde kvar där, fick även en kopp kaffe och trevligt sällskap... jenny och Uffe var även där och fikade... så i helgen skulle dom ha lilla söta Tuvali, så dom kanske skulle komma förbi så milo och tuvali skulle få leka lite...
Ihelgen ska vi även sätta på vinterdäcken... blir en dyr historia... däcken är slut och fick tag i 4 fina i våras, men tyvärr så har 2 av dom blivit stulna så vi har bara 2 st...så det blir att köpa 2 st och sen eftersom vi inte har några fälgar så lär vi lägga om däcken på samma fälgar som sommardäcken har... men till våren SKA jag ha nya till sommardäcken... men det har jag ju sagt sen jag köpte bilen för ett par år sedan... men men... de där jävla pengarna ska styra allt....*suck*


Kommentarer
Postat av: kentAA

Frukost, leka, mellis, leka, lunch, sova, leka, mellis, leka, kvällsmat, leka, välling och sen sova. Vad bra dom små har det, vi vuxna får sätta in lite diskning, städning och tvättning i dagsschema mellan måltiderna och all lek.



2009-10-16 @ 09:13:31
URL: http://kentaa.hoforspoker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0