Fredag kväll

Milo har fortfarande feber...ligger runt 39 grader och är inte alls pigg av sig... sen har han åkt på ögoninflamation...stackars mammas lillkille...han ser ut som en boxare... fast istället för blått så är det rött... men ett besök hos J-E så har han fått ögonsalva så hoppas att det ser bättre ut snart... men han har haft en riktigt jobbig dag...

idag när tomas kom hem så åkte jag och E till P och skabbade av några katter... man börjar få in vanan på skabbkatter... ska tillbaka till P på söndag och hjälpa han... han kommer inte att kunna fixa det själv..hans katter var inte lika lugna som dom jag har... men men...

när jag kom hem från P så hade min sambo gjort klar maten, tackos stog det på menyn och jag kan lova att jag käkade för en hel arme... såå jävla gott och det var flera månader sedan sist... Milo tyckte åxå om maten, det första han ätit under dagen... lunchen ville han inte alls ha, så han fick välling istället...så han har levt på välling, fil och vatten under dagen... det gör verkligen ont i mammahjärtat att se dom små så sjuk...ursch....

Nu sitter tomas och tittar på en film som jag inte alls ville se så jag satte mej här istället... men snart blir det sängen för min del... kan ju bli en jobbig natt igen om milo ska sova oroligt....

höres säkert i morron...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0