Fredag kväll

och här sitter man och har fläskat i sig en äckligt flottig pizza... och konstigt nog så var det inte ens så gott som man hoppats på... men min lillkille älskade det... hade man fjantat till sig och kokat pasta och han fick äta rester från igår (kycklinggratäng)...men nepp, det dög inte till han...han skulle äta från min kartong hela tiden så han fick en egen liten bit och oj, vad han kämpade och tyckte det var kul...sen fick jag skära små bitar och ge han... han åt massor..men det vart en salig blandning lär jag erkänna...  pasta, kyckling och köttfärspizza, gurka, tomas och lite kebab och strips... *skrattar* ja han är min lilla grishink han....

ja det är fredagskväll och man tittar på det tråkiga idol som vanligt... vart har alla de bra filmerna tagit vägen som ALLTID gick på kvällarna förr??? nu är det ju bara skit... funderar på att stutsa i duschen ta med en film upp och lägga mej och somna till en film som man sett tusentals gånger (känns det som iaf)

har introducerat Milo på braskamin idag åxå... det har gått mycket bättre än jag vågat trott... han började känna på den när den var varm (innan den var het) så då tog han på den och skyndade bort handen sen tittade han på handen och sen på mej och så kom det ett ljud som liknade ähhää och han såg tokchockad ut...så gulligt...

på dagis idag hade det gått jätte bra och milo hade ätit bra... emn tyvärr så var det helt fel tid tycker jag... han skulle vara där mellan 10-12... men milo brukar sova runt 10 tiden vilket inte vart av idag då... så han sov när han kom hem istället, och då kunde han ju inte sova när kl vart 14 (vaknade ju 13.30) som han brukade...så han har varit skit trött här ikväll och jag hoppas att han kommer att sova i natt fast det vart en så tidíg kväll...

Nä nu ska jag duscha och börja göra kväller... höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0