Härligt!!!

Igår var jag iväg på en Mary kay visning med några vänner!!! vad det vart galet... Vi beteede oss nog som ett gäng fjortisar som hittat till storstaden (Gävle) vi skrattade och flamsade så man var helt slut när man kom hem...
men jag hade en underbart rolig kväll och tusen tack för det!!!

Idag hade jag planerat att städa och sen ha en riktig myskväll med min lilla familj..lite tacos, chips och en film, tända lite ljus och en brasa...
men tyvärr så gårdet inte som planerat då Milo har 39 graders feber och är väldigt klängig...vilket är förståligt... tycker riktigt synd om han.... man får mysa ikväll utan att det är städat här hemma... får gå ändå=)

nä nu ska jag fortsätta med mitt kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0