Lunginflamation & Bihålsinflamation

Ja, så vart min diagnos idag!!! som tur är så finns det bra mediciner och innom några dagar kommer man vara frisk och alert utan massa alvedon=)
det är tur att man är kvinna så man kan ta hand om familjen, hushållet och allt därtill fast man är sjuk!!! hur skulle en karl klara av allt när dom är sjuk??? ja det kan ni ju klura på...jag har svaret!!! OMÖJLIGT!!!! haha




Milo hade bara en dags feber igår... konstigt... men jag tror att det beror på tänder... måste vara så...han drägglar, snorar, skiter och har feber ibland, sover oroligt och väldigt mammig... så jag tror inte han är sjuk utan det är tänder som jävlas med han... fy tusan för de där tänderna...varför måste det göra ont???

Nä nu ska jag passa på att lägga mej och vila när milo sover... sen blir det full fart till det är dax att sova för natten!!!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0