Nästan helt bra

Nerräkningen har varit ett bra tag men är snrt över... bara 2 lediga dagar kvar med idag... känns jobbigt...men jag hoppas innerligen att vi är friska... hur kul är det att börja jobba på ett nytt ställe och vara hemma och sjuk eller vaba första veckan????
Men varför kan inte Tomas vara hemma frågar ni er nu...Ja, det frågar jag mej åxå...
igår bad jag han komma hem till lunch och ta hand om milo så jag fick vila, hade fortfarande feber och milo är frisk så han är dte full fart på!!! men han lovade att komma hem tidigare...
Tomas vet lika bra som mej att mellan 2-4 på em brukar milo sova... vilket jag åxå brukar passa på att göra om jag haft jobbiga nätter eller dyligt... jaja, tillbaka till saken...gissa när han kom hem då... jo 14,30...
jag och milo trynade som klubbade sälar då... men men....
 

Igår kom svärpärona förbi en snabbis på kvällningen och hade köpt en ny pyamas till Milo... skittuff...en kopyamas...han vart så söt iden=) tusen tack för den!!!

I dag fnurrar jag på om jag ska ta mej ork att åka till sandviken och handla hem massa mat... är soprent här hemma... så det är påtiden... men få se vad som orkas med...

nä nu ska jag surfa vidare lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0