Nydag IGEN

Ja, dagarna springer iväg... och vad hinner man med??? inte speciellt mycket...hur ska man hinna med allt när man börjar jobba...

Här hemma är det full fart sen 1 timme... Milo leker för fullt, katterna röjer och det är bara jag och Tjabo som är slö nu=)
Snart är det dax att åka till dagis och lämna lillkillen... hoppas att det går bättre idag... hade ju gått bra igår åxå och han ville inte alls hem med mej... så det rä ju jätteskönt...fast han var så ledsen när jag lämnade han...

Igår var vi in till Gimlins och tittade på bilderna vi knäppte för ett tag sedan...oJ oj, säger jag bara...skulle vilja ha ALLA...dom vart så bra...
sen på vägen hem stannade vi dollar och skulle titta lite...vart inte så dyr historia, men bara massa trökigt skit som man måste ha... lite skurmedel, skursvampar, trasor osv... jävla trök saker...
på vägen hem ringde mamma och frågade om jag kunde köra henne på bruket...så raka vägen dit... Ingela och curt ringde och frågade om jag björd på kaffe så raka vägen hem och fixa det... men det är ALLTID så trevligt med sällskap... när alla åkt så kom Micke förbi... sen var det kväller och dax att köra mormor och morfar hem från bussen...
sen vart det sängen kan jag lova... då hade jag flängtrunt sen halv 9 på morgonen...så man var lite mör igår kan jag lova... men men...
nä nu måste jag nog börja klä prinsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0