Rena rama sjukstugan

Ja så är det här hemma... Milo har fortfarande feber (sin 6e dag), ögoninflamationen är bättre men inte bra varar och geggar än... sen är det nått mer som är galet på han... han grinar och skriker hela tiden...
jag, ja jag har feber IGEN...39 grader när jag vaknade i morse, grönjävligt ont i halsen att jag inte kan dricka, äta eller knappt sova... har varit vaken största delen av natten då jag har haft feber yra och ont i halsen så man vaknar...
ringde doktorn i morse och berättade läget och han skulle titta på oss idag... såå skönt att man har världens bästa läkare...  han trodde iaf att milo kunde bära på nå skit och smittar ner mej hela tiden...ganska bra förklaring...
slutade äta pencillin i fredags och bara några dagar senare är man sjuk igen...det är ju sjukt...haha nu fick jag till det åxå...

nä nu ska jag passa på att röka innan lillprinsen vaknar och då e det bara att glömma rökningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0