skänka till bättre behövande...

jag skäms att skriva det här, men det är så jag känner nu... men jag skulle ju ALDRIG göra det...Jag är så trött på Milo just nu... jag får inte gå ut i köket, får inte gå på toa fast dörren är öppen, ja jag får inte resa mej ur soffan...det har varit grin och skrik hela dagarna i flera dagar nu... det är ju såå synd om han... men ändå är jag såå trött nu,är helt slut, orkar snart inte med detta mer... måtte han bli riktigt frisk snart....snälla snälla....
sen gör det ju inte saken bättre att tomas knappt är hemma han bara jobbar och jobbar då det nästan är kaos på hans jobb, jag mår piss och håller på bli sjuk igen...*suckar*

sen har jag bara bråkat hela dagen... har fått en lön som jag inte ska ha då jag fortfarande är mammaledig...ja, strula med hoforskommun som slarvat bort papperet... och ja, då har facket dragit en jävla massa i avgifter som är baserat på en löning....
sen var jag ut på banken via nätet och tittade över kontona och fick syn på att fk har betalat ut en massa pengar som dom vill att jag ska leva på...1622:-, JIPPI!!!!! hur fan kan det bli fel när jag har fyllt i allt??? det ska inte kunna gå fel... men jo fk kan allt...så då var det bara att lyfta luren och ringa och fråga vad fan dom håller på med...stackars trevliga tjejen som svarade...anna som brukar vara snäll och lugn när jag ringer...men inte denna gång, var så jävla uppretad... så dom fick höra ett och annat... helt sjukt att det är fel varje jävla månad....*irriterad till max*
jaja, nu skulle dom gå igenom det iaf...så hoppas att man får pengarna snart...

Nu sitter jag iaf här och väntar in mormor och morfar som skulle komma och sitta med milo så jag får ta mej till affären för att handla lite mat till kvällen...  och jag VÄGRAR ta med surskallen till son på affären när inget passar han...och ska bli såå skönt att komma ifrån en liten stund...ursch hur man kan känna mot en som man älskar mer än nått annat...helt sjukt...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men gumman.. du är inte mer människa än nån annan... Man blir inte omänsklig, otröttlig eller rena rama super women..bara för att man är mamma!!!!

Man få vara trött lessen o irriterad, men vet du va, de går över o släpper!!

Jag looovar ;)



Kram kram

2009-10-27 @ 17:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0