Uppdatering

Ja, nu var det evigheter sedan jag skrev här... har börjat men har alltid fått avsluta då sonen varit surare än citron!!! men nu sitter jag här och gör ett nytt försök...

Milo´s födelsedag var en lyckad dag, med massor av fina paket, god tårta och massa folk... han fick så mycket fina saker så ojoj... tack alla för det...

Dagarna före Milo fyllde år så kom faster jenny, och hennes kille Uffe och hans dotter Tuvali förbi och grattade Milo... tack för de fina kläderna=) Milo och Tuvali lekte som bara den hela dagen... sen fick dom även bada innan det var dax att nattas... så Milo var jätte nöjd att ha någon att leka med i badet=)


På Milos 1 årsdag så fick han en egen liten tårta... och jag kan lova att han var kladdig, eller han var inte så farligt kladdig...var värre med hela köket *skrattar*

Milos egna tårta...
  




Paketöppningen var lite svår så mamma fick hjälpa till... och oj vilket humör han fick innan man fick upp leksakerna ur förpackningen...kläderna var inte lika kul, men väldigt behövligt...


sen har vi börjat inskolningen på ekens förskola... Och Milo älskar verkligen att vara där... skönt att det går bra... första gången jag skulle prova lämna han själv så smet jag ut i hallen och satte mej, men han bara ut så ramlade Milo och slog hål i läppen och han blödde ganska rejält så det var bara att gå in ingen och trösta och torka blod... sen i fredags gick jag ut och satte mej i solen... och då hade det gått jätte bra, inge grin eller bråk bara massa lek... sen när jag kom in så vart han jätteledsen och började gråta och kom och kramades massor... sen sket han i mej igen och började leka igen.,.. och oj vilket liv det vart när vi skulle åka hem....
Han har träffat en massa kompisar men han leker gärna för sig själv eller med en av tjejerna som går där...dom var jätte söta när dom lekte... och flickan är ju så go hon åxå... väldigt lik milo i sättet, lugn och poar på med sitt... så dom kommer nog kunna leka mycket...

Nä nu ska jag ta mej en kopp kaffe och cigg innan milo vaknar!!!

höres

Kommentarer
Postat av: Theres

Kul att ni är tillbaka, alltid kul att kolla in er blogg. Vilken fin tårta han fick, och ni fick ett mindre rent kök ser det ut som, hihi Kram Theres (Rottis77)

2009-10-11 @ 11:41:41
URL: http://theresochskogstrollen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad snygg du var i håret!! :P

2009-10-11 @ 18:05:51
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: moster

Vilka mysiga kort på tårtgrabben.....

2009-10-12 @ 13:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0