varför

då sitter man här igen... känner mej lite nere, det är snö ute, snart börjar man jobba igen... kan man få annat än ÅNGEST???? vart tog detta år vägen??? jag har varit hemma i 1,5 år nu... och man har nog blivit hemmatam skulle jag tippa på...
Milo håller på att riva huset, kattena har damp och är heltgalen och huinden vill bara ut och leka i snön... fattar inte hur han kan vara så galen i snö... bara gnäller och vill busa...
själv sitter man här och funderar på en massa... fick ett samtal igår kväll att vi har sårat någon... helt omedvetet kan jag lova... men det var inte personen i frågan som ringde utan en helt annan... det hela handlade om en fjantgrej om min son... varför ta han som ursäkt???det hela är en stor missuppfattning... jaja, man ska nte skriva så mycket om det här...

idag ska vi köra mormor och morfar till bussen, dom ska ut och kryssa...IGEN... sen blir det hem och äta lunch, sen dagis igen... han ska gå 5 dagar denna vecka fast jag är hemma... vilket jag tycker är helt sjukt... men men... lika blir det nästa vecka...sen är det så sjukt att man förlorar en massa pengar på det åxå... jag får ju inte ta ut föräldrarpenning samtidigt och dagis kostar ju en hel del det åxå.... alltid domdär jävlapengarna...'

Nä nu luktar min son fan...måste byta på han nu... höres

Kommentarer
Postat av: ssne

Oj, vad trist de e med missuppfattningar :(

Hoppas de ordnar upp dig!! Hoppas dagen för övrigt blir bra!! =) Kram

2009-10-19 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0